RpKTeam

Welcome to RpKTeam clanu ii inparztit in 2 parzti firma si clanu de cs
 
AcasaCalendarFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare

Distribuiţi | 
 

 capitolul 12. Artefactele

In jos 
AutorMesaj
&ltRpK&gtGaby
Admin


Mesaje : 147
Data de înscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: capitolul 12. Artefactele   Sam Iun 13, 2009 1:00 pm

Povestea artefactelor

Vestea despre incredibila descoperire facuta in vechile ruine s-a raspandit repede. Arheologi si cercetatori au muncit decenii la rand pe santierele arheologice, cautand dupa obiecte ce pareau a fi ale unei civilizatii demult disparute. Daca zvonurile se dovedesc a fi adevarate, au fost descoperite comori cu o putere inimaginabila.
Tablitele cu inscriptii si obiectele ciudate care au fost gasite par a fi ale legendarilor natari. Adica ale acelui popor despre care legendele povestesc ca ar fi subjugat, in vremurile de demult, toate celalalte popoare din Travian. Cercetatorii spun, insa, ca aceste artefacte pot fi folosite doar pentru a face bine.

De ceva timp, nu s-a mai auzit nimic despre siturile arheologice. Se spune ca acum salasuiesc acolo creaturi obscure. Unii zic ca insusi natarii pazesc artefactele descoperite.

Unii consilieri te sfatuiesc sa iti trimiti cat mai repede eroul si armata catre ruine, inainte ca artefactele sa ajunga in mainile gresite. Cu putin noroc, ai putea gasi un artefact care te face la fel de puternic cum erau candva natarii.

Date concrete

Cerinte

Pentru a intra in posesia unui artefact, ai nevoie de erou si de trezorerie. Trezoreria poate fi marita pana la nivelul 20 (inainte se putea numai pana la nivelul 10). Ea poate fi construita si in capitala, dar nu in satele cu Minunea lumii.

Dupa distrugerea trezoreriei, artefactul poate fi furat de un erou in timpul unui atac normal (nu raid). Efectele artefactului se vor face simtite dupa 24 de ore de la intrarea in posesia lui.

Noua trezorerie va fi prezentata detaliat in cursul saptamanii viitoare.


Numar / efecte

Exista opt categorii de artefacte. Pentru fiecare categorie vor exista patru artefacte cu efect asupra intregului cont si sase artefacte care afecteaza doar satul in care se afla. In plus, pentru fiecare categorie (in afara de cea privind hambarele/granarele) exista un "Artefact unic".

Exceptii

Categoria "Cladiri mai rezistente": aceste artefacte afecteaza intregul cont si sunt diferite doar prin bonusul pe care il ofera.

"Artefactele nebunului": exista 10 astfel de artefacte, care isi pot schimba zilnic domeniul de influenta (sat/cont).


Puterea trupelor defensive

Puterea trupelor defensive difera in functie de puterea artefactelor si de tipul acestora.


Localizare

Toate artefactele vor fi impartite in mod egal pe harta. Cele sapte "Artefacte unice" se vor afla toate in apropierea coordonatelor 0/0.


Introducerea artefactelor

Toate artefactele vor fi introduse in acelasi moment, la 120-180 de zile dupa inceperea serverului (de trei ori mai repede pe servere speed).


Categorii

Exista urmatoarele seturi de artefacte:


Cladiri mai rezistente

Toate cladirile vor fi de doua sau trei ori mai rezistente si, deci, mai greu de distrus cu catapulte. "Artefactul unic" din aceasta categorie face cladirile de cinci ori mai rezistente.


Trupe mai rapide

Toate trupele jucatorului sunt de 1,5 ori (in cazul artefactelor care afecteaza intregul cont) respectiv de 2 ori (in cazul artefactelor cu efect in sat) mai rapide. "Artefactul unic" mareste de trei ori viteza tuturor trupelor de pe cont.


Consum mai mic de hrana

Consum x 0,75 pentru trupele de pe cont (cand artefactul are efect asupra contului) sau x 0,50 pe sat. In cazul "artefactului unic", consumul de hrana al tuturor trupelor de pe cont este x 0,50 (practic, consumul e injumatatit).


Antrenare mai rapida a trupelor

Trupele vor fi antrenate cu 25% (cont), respectiv cu 50% (sat) mai repede.
"Artefactul unic" face ca toate trupele de pe cont sa fie antrenate cu 50% mai repede.


Plan de constructie pentru hambar/granar extins

Avand un astfel de plan, poti construi hambar/granar extins intr-un sat sau in toate satele, in functie de planul pe care il detii. Aceste cladiri pot fi construite numai atata timp cat esti in posesia planului respectiv.


Beci mai mare + tinta aleatorie

Beciul celui care are planul e de 100 de ori (cont) sau de 200 de ori (sat) mai incapator. Beciul jucatorului care detine "artefactul unic" e de 500 de ori mai mare decat un beci normal.

Cladirile din satele cu acest artefact nu mai pot fi alese ca tinta pentru catapulte, exceptii fiind doar Minunea lumii si trezoreria.
Daca jucatorul detine "artefactul unic", nici acestea (Minunea lumii si trezoreria) nu pot fi alese ca tinta.


"Artefactele nebunului"

Aceste artefacte isi schimba efectul la fiecare 24 de ore. Efectele pot fi pozitive sau negative (bonus sau penalizare) - intr-un singur sat sau pe tot contul.
"Artefactul unic" poate avea numai efecte pozitive.


Spioni mai buni + indicarea trupelor care sosesc

Toti spionii jucatorului sunt de trei ori (cont), respectiv de cinci ori (sat) mai buni. In cazul "artefactului unic", spionii sunt de cinci ori mai buni.
In plus, cine are un astfel de artefact poate vedea tipul trupelor ce se apropie de sat (nu si numarul).
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://rpkteam.forumz.ro
 
capitolul 12. Artefactele
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
RpKTeam :: RpKTeam :: Totul despre travian-
Mergi direct la: