RpKTeam

Welcome to RpKTeam clanu ii inparztit in 2 parzti firma si clanu de cs
 
AcasaCalendarFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare

Distribuiţi | 
 

 Strategii: Armata la nivel avansat (topic deschis pentru discutii)

In jos 
AutorMesaj
&ltRpK&gtGaby
Admin


Mesaje : 147
Data de înscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Strategii: Armata la nivel avansat (topic deschis pentru discutii)   Sam Iun 13, 2009 12:57 pm

Ai cea mai "tare" armata din Travian? Spune-ne si noua cum ai adunat-o! Smile


Dragi jucatori,

acest topic ramane deschis pentru discutii, astfel incat toti cei care au anumite strategii de a face armata vor putea posta aici strategiile respective.

Va rog frumos sa nu postati spam, comentarii obraznice, care sa provoace cearta (daca nu va convine strategia unuia, nu trebuie sa o adoptati....) si nici insulte.


Postez mai jos o strategie propusa de mine aliantei pe care o conduceam pe speed.
Situatie: server speed, mid-game (serverul era la vreo 6 saptamani de la inceput), jucatorii aveau toti mai multe sate, armata antrenata: defensiva.

1. Pe satele mici, unde aveti campurile de resurse sub lvl 7, continuati sa ridicati campurile. Dar numai cu resursele din acele sate (chiar daca merge mai incet).

2. Stabiliti pentru inceput un singur sat pe care veti face defensiva (mai tarziu, puteti face si pe alt sat acelasi lucru).

3. Pe satul respectiv, ridicati hambarul si granarul cat sa incapa in ele cel putin 50-60.000 resurse.

4. Pe acelasi sat ridicati cazarma la minimum lvl 15!

5. Resursele de pe TOATE satele cu campuri de lvl 7-10 merg numai pe satul stabilit pentru a face armata (adica va trebuie in satele alea si targuri maricele)!

Apoi incepe distractia.

Pentru a va motiva putin, va voi da si cateva exemple concrete, chiar daca urasc matematica.

Primul lucru important: o cazarma de lvl 20 face un scutier in 58 de secunde. Asta inseamna aproximativ 1490 de scutieri pe zi, deci aproximativ 10.430 de scutieri pe saptamana! Nu v-ar placea o asemenea armata?

Va arat ca se si poate, fara efort prea mare.

Exemplul 1 - jucator cu gold, productie medie de resurse

Sa zicem ca aveti o productie totala (adica de pe toate satele) de aproximativ 12.000 lemn, 12.000 lut, 12.000 fier si 12.000 hrana pe ora. In total, sunt 48.000 resurse pe ora.
Buuun. Daca jucatorul investeste in armata doar productia dintr-o jumatate de zi (12 ore), foloseste 576.000 resurse. Un scutier costa 315 resurse.
Schimbam cele 576.000 resurse la targ cu NPC (jucatorul folosind gold, dupa cum am spus) si reusim sa facem aproximativ 1830 de scutieri pe zi (deci chiar mai mult decat poate "duce" cazarma....). Intr-o saptamana, ar fi aproximativ 12.810 scutieri!

Exemplul 2 - jucator fara gold, aceasi productie medie

Un jucator care nu face schimb cu NPC (si care, sa zicem, nici nu face schimb de resurse cu alti jucatori), are o productie de 12.000 lut x 12 ore (ca asa am zis si mai sus) pe zi. Iau lutul ca resursa de baza, pentru ca scutierii folosesc mai mult lut (130/scutier). Deci ar putea investi 144.000 lut pe zi in armata. 144.000:130 = 1107 scutieri/zi, adica aproximativ 7750 scutieri pe saptamana.

Vedeti, deci, ca se poate strange o armata frumusica. Desigur, in cazul altor trupe e putin mai greu, pretorienii (de exemplu) costand mai mult.

Dar am dat exemplele pornind de la ideea ca folostiti doar resursele produse in 12 ore. Restul de resurse il veti folosi (daca e cazul) pentru a va ridica lanurile de grau din satul respectiv, pentru a face armurierul, etc.

Sper ca acum va simtiti niste mici zei, in stare sa cuceriti lumea.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://rpkteam.forumz.ro
 
Strategii: Armata la nivel avansat (topic deschis pentru discutii)
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
RpKTeam :: RpKTeam :: Totul despre travian-
Mergi direct la: